فراز کراتینین 3.9-1.6 آیا به این معناست بیماری کلیه قابل برگشت است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز کراتینین 3.9-1.6 آیا به این معناست بیماری کلیه قابل برگشت است

فراز کراتینین 3.9-1.6 آیا به این معناست بیماری کلیوی قابل برگشت است؟ در واقع، بیماری های کلیوی با سطح کراتینین می تواند معکوس شود اما تنها اگر شما می توانید آن را در مراحل اولیه پیدا کردن و می توانید درمان به موقع دریافت.
کارشناسان می گویند که رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری مزمن کلیه را ایفا می کند، یک رژیم غذایی خوب ممکن است اثر درمانی دو برابر، یک رژیم غذایی بد ممکن است کلیه شما صدمه دیده است. نگاهی به یک مقدار زیادی از پروتئین در یک زمان کوتاه ممکن است سطح کراتینین را افزایش دهد، پس از برنامه رژیم غذایی خود را تنظیم کنید، سطح کراتینین ممکن است به حالت عادی دوباره. اما اگر شما می توانید تنظیم در زمان را ندارد، سطح کراتینین بالا ممکن است کلیه شما آسیب برساند، موجب بیماری کلیوی. پس یک بار کراتینین خود را افزایش یافته است، حتی آن است که فقط بالاتر که سطح طبیعی، شما باید با توجه به آن، به طوری که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه خود را.
اگر سطح کراتینین افزایش یافته است توسط عامل بیماری ایجاد می شود، شما همچنین می توانید آن را به عنوان زمانی که آن را بیش از بیش از حد از سطح نرمال نیست معکوس می باشد. بنابراین، اگر شما یک فرد با سطح کراتینین بالا، نمی ترسم، فقط به یک بیمارستان عادی و پیدا کردن دلایل اساسی، پس از آن اقدامات مربوطه را با توجه به شرایط خود را، شما می توانید آن را کنترل کنید.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که به بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا را می توان در مراحل اولیه با درمان مناسب معکوس شود. اگر می خواهید مطمئن شوید که چه درمان را می توان به برای معکوس بیماری های کلیوی استفاده و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: